Jaz Grand Marsa

  1. Egypte
  2. Marsa Alam gebied
  3. Marsa Alam
  • Jaz Grand Marsa
  • 12 foto's

In totaal staan er 396 accommodatie-eenheden ter beschikking van de gasten. Dit hotel werd opgefrist in 2018. Daarenboven is er draadloos internet beschikbaar in de gemeenschappelijke ruimtes. De receptie is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend. Gasten met beperkte mobiliteit kunnen in dit rolstoeltoegankelijke etablissement verblijven. Er zijn enkele handicapvriendelijke gastenkamers. Boven

Over Jaz Grand Marsa

In totaal staan er 396 accommodatie-eenheden ter beschikking van de gasten. Dit hotel werd opgefrist in 2018. Daarenboven is er draadloos internet beschikbaar in de gemeenschappelijke ruimtes. De receptie is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend. Gasten met beperkte mobiliteit kunnen in dit rolstoeltoegankelijke etablissement verblijven. Er zijn enkele handicapvriendelijke gastenkamers. Bovendien is er parkeerruimte beschikbaar voor het comfort van de gasten. Dit milieuduurzame hotel verwierf de certificering. Gasten die in dit etablissement verblijven kunnen genieten van de luchthaventransferdienst. Jaz Grand Marsa biedt verschillende dineerervaringen aan. De gasten kunnen genieten van een ontspannende en verjongende ervaring in de welzijnsvoorzieningen van het etablissement. Jaz Grand Marsa beschikt over een ruime keuze van zakelijke voorzieningen voor de perfecte combinatie van comfort en gemak tijdens uw zakenreis. De accommodatie biedt entertainment aan op maat van de gasten. De reizigers kunnen genieten van smaakvolle maaltijden in de eetzaal van het etablissement. Jaz Grand Marsa beschikt over verschillende activiteiten en entertainmentopties en is ideaal voor wie van sport of outdooractiviteiten houdt. Een bedrag kan worden aangerekend voor sommige van deze services.

Faciliteiten

  • Algemeen
    • TV kamer
    • bagageservice
    • conferentiezaal
    • 24-uurs receptie
    • dagelijkse krant
    • lift
    • terras
    • wasservice
    • tuin
    • parkeerplaats
    • wisselkantoor
    • room service
    • transferservice
    • zonneterras
    • kapper
  • Kinderen
    • kinder animatie
    • speelkamer voor kinderen
    • kinderstoel
    • speeltuin
  • Activiteiten
    • beachvolleybal
    • videogamekamer
    • duiken
    • fitness
    • biljart
    • tennis
    • darten
    • volleybal
    • basketbal
    • bocce
    • aerobics
  • Restaurant & bar
    • bar
    • café
    • ontbijtbuffet
    • buffet
    • restaurant
  • Spa & wellness
    • spa
    • medische spabehandelingen
    • beauty behandelingen
    • sauna
    • wellness
  • Zwembad
    • ligstoelen
    • parasol
  • Kamer
    • telefoon
    • airconditioning
  • Facilities
    • seminar/conferentiereizigers
    • aantal verdiepingen
    • familie vriendelijk
    • gymnastiek
    • sport
    • Maestrokaart
    • bouwjaar
    • winkel mogelijkheden
    • laatste renovatie

Locatie

8,9
Heel goed (8+) 82 reviews
  • Animatie 7,6
  • Kindvriendelijk 8,6
  • Decoratie 8,3
  • Faciliteiten 8,8
  • Eten en drinken 8,8
  • Hygiëne 9
  • Locatie 8,7
  • Prijs-kwaliteit 8,8
  • Slaapcomfort 8
  • Personeel 9,3
  • 6
    • Faciliteiten 8
    • Eten en drinken 8
    • Hygiëne 8
    • Locatie 8
    • Slaapcomfort 4
    • Decoratie 8
    • Personeel 6
    • Kindvriendelijk 6
    • Prijs-kwaliteit 6

    Via Prijsvrij deze reis geboekt. Prachtig hotel, zeer gastvrij, goede hotelkamer met iets te harde bedden. Keurig verzorgde tuinen en zwembaden. Uitsteende barservice en ruime keuze in eten, Prijsvrij liet onze reis uitvoeren door het Duitse FTI. Deze gingen op 3 juni failliet. Op 5 juni moesten wij ons bij de receptie melden. Aangezien FTI het verblijf van hun gasten pas achteraf betaald moesten wij nu maar liefst € 1500,00 betalen voor ons verblijf. In overleg met Prijsvrij en de verzekering dat wij ons geld terug zouden krijgen hebben wij onder zwaar protest de rekening betaald. Management is totaal niet geinteresseerd in hun gasten. Dit bleek o.a. bij de commotie rondom de betaling maar naar later bleek ook m.b.t. het managen van het hotel. Personeel tekort, entertainment van een bijzonder laag en goedkoop niveau en bij de 3 speciale restaurants moest je bijbetalen. Kortom wij raden een ieder af om te boeken bij een JAZ hotel

  • 8
    • Faciliteiten 8
    • Eten en drinken 8
    • Hygiëne 10
    • Locatie 10
    • Slaapcomfort 8
    • Decoratie 10
    • Personeel 10
    • Kindvriendelijk 8
    • Prijs-kwaliteit 10

Anderen bekeken ook